Click like ~

Thursday, March 10, 2011

>

TMD !! Sei blog !!! T^T

唉~ 不知道因該對一個沒生命的東西生氣
還是爲了這個沒生命的東西傷心
凸 !!! 我弄了整2個小時多~ 還是失敗了!!

部落格!玩我吖 !!!! 

氣死我了啦 ><" 我拜託嘛~
表這樣~ =[ 寫得到分享不到~ 而且我的東西全部不見了
想開多一個~ 又懶惰設計~
而且那麼多篇東西都會沒了~~ YerrR !! 救我

1 comment:

B3njamin Y3w said...

clam down la sister..... life is like that one.... hope u choose not for angry but to face the problem and try to solve it... if u choose angry that will cause u waste your time only and just will delay your work only >",<